Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




11 ian. 2011

cutia(sufletul)... :x

Sunt inchis intr-o cutie rosie... o cutie cu multe vise , intamplari dar si voci pe care le aud in permanenta .
" Nu trebuie sa iesi din cutie ! ..ramai acolo pentru un timp , poate pentru vecie. " sunt cuvintele pe care le-am auzit de la acele voci.Cutia incepe sa ma stranga pentru moment , dar cateodata simt ca ma protejeaza de unele sentimente de tristete.
Incerc sa descriu cutia ... dar privirea incepe sa ma lase . Dupa un timp petrecut in intuneric si frig , cutia incepe sa produca caldura dar si un sentiment de dragoste. 
Mi-a spus cineva ca vocile vin din suflet ... incep sa cred ca sunt prins in cutia sufletului . O cutie care odata intrata in ea , nu mai poti sa iesi .
 Asa ca ... incerc sa imi dau seama de multe , de iubirea pentru acel suflet . Sunt strans legat de aceasta cutie ... mi-am petrecut multi ani in ea , pot sa spun ca nu pot sa traiesc fara ea . Sunt legat pe vecie ... 

2 comentarii:

Unknown spunea...

sa nici nu incerci sa evadezi.

vorbă spunea...

vreau si eu sa ma simt asa..
vreau sa am cutia mea...
;))..:))..

si acum urmeaza raspunsul..unde te crezi ma aici..la vrajitoru'din oz?mai baga o fisa!!!


deci serios acum..genial:X

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină