Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




24 ian. 2011

... cuprind toate sentimentele intr-un cuvint : iubire.

... cuprind toate sentimentele intr-un cuvint : iubire. 
Azi , am finisat interiorul cutiei . Mi-am colorat cu vopsea rosie interiorul cutiei. Rosul reprezinta intensitatea sentimentelor care se manifesta prin interiorul meu. Acum , cutia mi-am dat-o la pastrare undeva departe , intr-un interior bine finisat. 
Iar am chemat anotimpul meu preferat sa ma insoteasca prin viata , sa imi coloreze strada , imaginea...cand plec in calatoria spre inima ta ... acum pasesc pe un pat de petale de trandafiri , rosii . 
Aseara m-am jucat cu tine... ti-am atins buzele , te-am strans la piept , ti-am privit ochii . Iar eu te-am luat in brate si ti-am spus ca esti speciala , ca esti speciala ... pentru ca esti partea care imi lipseste , esti bucata de puzzle care mi-a lipsit dintotdeauna , esti particica din inima mea care atunci cand este pusa in inima se aprinde si emite sentimente dar si primeste sentimente . 
Azi noapte stateam sub cearceaf ... linistit . Ma gandeam la sentimentele care au revenit din nou in mine , la visele care au rasarit din nou in mintea mea . Am dat peste multe obstacole , unele care chiar m-au marcat , dar acum simt ca am renascut datorita .... TIE. 
Esti speciala , esti fiinta care tocmai a intrat in cutia care am deschiso special pentru ea .
Spun decat asa : TE IUBESC !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină