Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




16 ian. 2011

1:06

Am incercat sa uit
Si nu am nicio vina 
Ca toamna vine devreme, arzatoare
si raman cu aminitiri pierdute in vazduh.


Tarziu,in noapte,iti simt iar lipsa
si vad departe un sentiment patruzator
vreau sa incerc langa pasari sa zbor
prea multe picaturi scurse pe obrazul tau,apocalipsa.


Cauta-ma in noapte si in zilele ploioase
te imaginez...
cum imi treci pragul usii in noapte, amintiri taioase
si ... raman cu un zambet amorez.


intregul univers parca ne priveste
vede, simte , aude iar tu ... iubeste-mi ochii
invata sa iubesti tot ce e bun la mine
iar eu o sa ma sting plin de exclamatii 

2 comentarii:

Anonim spunea...

primul blog dupa mult timp al carui continut l-as citi de nenumarate ori :-)
imi place mesajul transmis si exprimarea.

Anonim spunea...

Amintiri ha? ..si astea-s tot niste vise..

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină