Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




14 ian. 2011

misiunea iubirii

          Scuzati deranju' !...asta spune iubirea iniminii cand o invadeaza , nu tine cont ca e ocupata sau nu . 
Ai iesit de dimineata dintr-un tablou pictat de un orb , care simte culorile vietii si stralucirea sangelui fierbinte.Ai iesit la plimbare ucigand fara mila suflete dezmierdate,iar...acum vrei sa intorci clepsidra sufletului fara rost . Rama tabloului este iar neagra si plina de jeg, asa cum ai lasat-o ultima data cand ai vizitat-o si ai uitat sa o mai cureti , doar ai trecut si ai pus praf de suferinta peste ea. 
... umbla zvonul ca ti-ai parasit misiunea sau nu mai vrei sa continui sa umbli in suflete. Te-am gasit lipita de perete , ganditoare sau erai doar lipsita de puteri.
Am zbierat catre tine sa iti revii , sa colinzi suflete dar... nu ! Nici macar nu te-ai uitat la mine sa imi spui sau sa ma lovesti cu putere-n inima . Si totusi ... pacat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină