Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




29 dec. 2010

... Sfarsit de an .

Hey... Salutare.Pai... aceasta este ultima postare pe acest an , vreau sa spun ca mai sunt 2 zile dar nu o sa mai am timp sa mai scriu . Asa ca m-am hotarat sa las ultimul post pentru niste ganduri , trairi sau multumiri . Pot sa spun ca 2010 mi-a adus bucurie dar si tristete... sper ca 2011 sa fie un an bun .

  • Vreau sa le multumesc prietenilor , colegilor dar si rudelor care mi-au fost alaturi la bine si la greu ... ii multumesc special lui Kitty ( pentru cadoul din aceasta seara 29.12.2010 ). 
  • Vreau sa imi cer iertare fata de toti care am gresit , in special lui Mihay ( frate , scuze ca nu mai pot sa vin ) .
La sfarsit va urez Sarbatori Fericite si un sincer LA MULTI ANI . Si sper sa ne vedem cu bine in 2011.

4 comentarii:

Luna spunea...

La multi ani si tieee:D

Kitty εïз spunea...

heei thx...:X >:D< sti prietenii isi fac cadouri pentur a demonstra ca le pasa unii de altii ;;) desi nu cadoul in sine conteaza ci sentimentul pe care il primeste cel care da cadoua cand vede fericire in ochii celui ce primeste

Mihai spunea...

ne vom auzi în 2011 mai fericiți decât acum.

Ryanna Pop spunea...

an nou fericit!
La mulţi ani!

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină