Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




29 ian. 2011

22:22

... vad stralucirea diminetii , vad negura noptii , vad sfarsitul cum se apropie . Imi place sa stau sub cearceaf si sa imi privesc ranile dupa maini facute de trecerea timpului . Deseori am asternut pe foile din caietul meu de romana vocea unei femei , o femeie care mergea si care vorbea... dar niciodata nu am inteles ce a spus , doar i-am asternut vocea . Am lasat copacii sa creasca , pana au ajuns cu crengile in fereastra mea . Mi-am taiat bucati din mine si am hranit animale uitate de lume , am facut bucuroase acele suflete cu bucatica din mine . Am ajuns sa imi  intind aceeasi rufa zilnic pe sarma din fata ferestrei dar zilnic ingheata dar eu nu renunt sa o spal de "pacate" si sa o fac ca noua .
Am continuat la nesfarsit sa stau langa telefon sperand ca acea femeie sa sune si sa imi spuna ca "ii e dor de vocea mea" .

1 comentarii:

Unknown spunea...

imi plac foarte mult prozele tale :)

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină