Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




25 ian. 2011

pasi,lucruri,inima,dor,iubire

ai venit odata cu anotimpul meu preferat,
si te-ai ascuns brusc sub un fulg de nea,
ti-am vazut pasii prin zapada, unde era aglomerat,
mi-ai lasat... pagina indoita la carte in locul unei cafenea,
mi-e dor , mi-e dor ... doar atat pot sa spun dupa un vis,
incalzesti tot in jurul tau, asa cum imi incalzesti mie sufletul,
imi atingi fata dimineata, ma tii strans in brate, ma saruti,
totul se intampla foarte repede, ne mutam intr-un abis.

m-ai rapit intr-un vis cu al tau glas si m-ai dus departe,
si ti-am spus ca nu vreau dezamagiri desarte,
vreau sa ne creem cu ochii nostri o lume blanda,
iar atunci m-ai privit in ochi si m-ai apucat de mana tremuranda,
apoi ti-am mangaiat buzele cu inima incinsa de atata dor,
si ti-am soptit ca tu esti partea pe care o ador,
prin inima ta m-ai purtat descult , 
si m-ai dus intr-un loc unde pot sa spun sincer TE IUBESC.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină