Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




28 ian. 2011

Mama


Mama ! Ochii tai sunt datatori de speranta 
Mi-ai dat putere de la prima clipa de viata 
Lumina pe care azi o vad ti se datoreaza tie 
Dragostea care o port in mine este pentru tine


Mama ! Iti multumesc ca mi-ai fost alaturi in viata
Tu mereu mi-ai fost emotie si speranta 
Speranta si visul dainuie cat o sa traiesc 
Iar sufletul tau mereu o sa ti-l slavesc 


Mama ! Iar dupa ce o sa treci in nefiinta 
In suflet o sa fii ca o simpla credinta 
O sa imi aduc aminte ce fiinta importanta 
Mama , aceea persoana care te naste decat o data !

3 comentarii:

Anonim spunea...

unele dintre cele mai emotionante versuri pe care le-am citit in viata mea...felicitari din suflet, este minunat sa vedem ca inca copiii isi apreciaza parintii si le poarta respectul si dragostea cuvenita :*

Mihai spunea...

înduioşătoare.

beatris moon spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină