Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




17 ian. 2011

tu stii...


iti place sa traiesti prin visele mele,
iar eu te insotesc pana ma trezesc.
incerci in zadar sa ma iubesti, dar numai in vis, 
iar eu te resping dar te impac cu fericirea mea .
am ajuns la momentul cand inima tace profund,
iar tu ai refuzat sa ma vezi in halu' asta .
cand plang din orice , tu incerci sa ma faci fericit,
te porti ca un copil care nu are nici-o grija.
ma alinti, ma minti, ma faci gelos din orice, 
inima mea iti jura credinta, nu privi...iubeste cu a ta fiinta.

3 comentarii:

Anonim spunea...

asta m-a atins..
ma regasesc,foarte frumos 8->

vorbă spunea...

nu privi...iubeste

asta'i buna:>

Unknown spunea...

touche :D

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină