Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




27 ian. 2011

amandoi...



Mereu mi-am spus in gand stai si invata 
Mereu prin perdea iti vad a ta fata 
Si ma inclin la tine esti a mea dulceata 
Ne privim unul pe altul si-acum stim 
Ne dorim impreuna amandoi sa fim 


Si prin viata amandoi trecem fara speranta 
Suntem ca doua petale udate de roua dimineata
Iti vad al tau chip un fior ma cuprinde 
Si doresc sa-mi expun sentimentele-n cuvinte 
Un simplu "te iubesc" ar fi bun la momentul oportun


In palma iti strang a ta fata cuprinsa de speranta
Iar culoarea ochiilor tai verzui imi dau acea viata 
De care am nevoie cand ma scol bleg de dimineata
Stiu mi s-a mai spus , ne contopim unul pe celalalt 
Iar acum o sa scriu TE IUBESC cu creta pe asfalt 

1 comentarii:

Anonim spunea...

Iar culoarea ochiilor tai verzui imi dau acea viata :)

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină