Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




9 dec. 2010

Razboi in doi…

avem amandoi acelasi vis
hai sa stingem lumanarile
cu palmele noastre fragede
s-in vene o sa ne arda sangele

hai sa zburam impreuna...
visul e un hotar , catre alta lume
hai sa inotam intr-un ocean de vise...
si pestii care inoata sunt intamplarile...

am trecut departe cu tine...
azi... stropeste-mi inima cu sange rece
vreau... sa vii inapoi sa coloram impreuna un razboi
razboiul e al nostru... lupta dintre noi doi

3 comentarii:

Luna spunea...

sincer? in momentul de fata poezia asta e singurul antidot pentru mine!

Daniel Alexandru spunea...

@Pastilutsa : :)

Alexandra spunea...

E frumoasa poezia,mesaj puternic, insa pe alocuri ar tebui slefuita zic eu :D

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină