Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




6 dec. 2010

Visul unei nopti de iarna...

E ceasul 3:45 si somnul iar nu m-a luat....
Ma gandesc la tot ce s-a intamplat , vreau sa scap de acele ganduri , sa fiu iar fericit , sa vorbesc cu altii cum faceam inaite . 
4:20 , e tarziu ... dar intr-un final adorm .
"Azi am vorbit cu tine ! ... si sunt cel mai fericit . Stiu ca nu m-ai uitat si de aceea ai acceptat sa vorbesti cu mine . Eu am fost cel care a facut primul pas , si totul a decurs bine pentru moment ...
Azi erai diferita , erai cea mai frumoasa fiinta de pe pamant . Erai imbracata intr-o bluza rosie si imi faceai cu mana de la departare , am fost timid la inceput ... 
Te-am tinut de mana din nou , si cred ca m-ai vazut ca zburdam de fericire , parca m-am nascut a doua oara . Am plecat... brusc aud o soapta la ureche "SA STII CA MI-A FOST DOR DE TINE !"
si mergem , mergem ....
Ne-am oprit pe o banca , era albastra si scrijelita ... "Aici am fost si-acum 1 an , aici suntem in continuare de 2 ani." un lucru frumos . 
Si vorbim .... " 
Si ma trezesc ... era dimineata si ma ciupesc . Si imi pun o intrebare "A fost un vis ?"




1 comentarii:

...Stefix... spunea...

a fost vis?:|...mi-as dori sa ti se implineasca (:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină