Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




15 dec. 2010

iarna...

e iarna stiu... anotimpul nostru,
iarna... anotimpul fericirii-n doi,
un bulgar il fac azi , gandindu-ma la gerul aspru,
iubirea se imparte in doua , iar noi am impartit-o amandoi.


as atinge zapada pentru tine iubito ,
sa stiu ca tu esti acolo departe-n trecut,
iar vocea imi tremura , din cauza ta sau a frigului ,
vantul imi sopteste lin , iubitule ... uita ce s-a petrecut..


azi...ies din casa , pierdut prin amintiri...
si imi soptesc ... iubito, azi e una din zilele alea pierdute..
in departare.. parca te zaresc si fulgii cad usor pe fata mea plini de sictir,
dar ma resemnez...azi fac un om de zapada si parca din nou TE IUBESC !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină