Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




21 dec. 2010

ochii ei

                Ochii ei ma priveau cu o grija iesita din comun , si observi intunericul si durerea ce se citeau fix in  miezul lor de arama.Sunt singur in apartament , e rece... stiu , e inca ora 10.00 . Ea , a venit la usa cu o voce inceata , exact ca a unui om ce nu a mai vorbit niciodata.O privesc mut de uimire , timp de cateva minute ... stau pe ganduri si ma ridic subit . Ma duc si o imbratisez scurt , si ii dau drumu ... aici filmul s-a rupt...ea , a disparut. Sunt inca singur , speriat , plin de rani facute de timpul ucigator. Te astept sa te intorci dar degeaba astept. Te-am avut , dar nu am stiut sa te pretuiesc.Sunt inca un clandestin in trenul vietii,
dar ochii ei ma scapa de orice problema , de orice migrena , de orice durere .
E ora 11:00 . 
Singur sunt asa de cateva ore , simt cum frigul se lasa peste inima mea . Dar se aud pasi venind spre usa de la apartament , amutesc timp de cateva minute...si o vad pe ea , imbracata sumar ,spunand ca a venit sa ma incalzeasca , ochii ei erau fenomenali ... m-au incalzit numai cand m-am uitat fix in ei .
Asa am stat timp de cativa ani. In gand cu ochii ei , dorind sa ii mai vad inca o data . Dar viata mi-a rezervat numai surprize... ea a murit , dar eu inca traiesc datorita ochilor ei.
     

4 comentarii:

Luna spunea...

special :D

Daniel Alexandru spunea...

@Pastilutsa : special... e doar de fatada.

m-ai uitat intr-un pahar cu apa spunea...

suna frumos... continua

Daniel Alexandru spunea...

@m-ai uitat intr-un pahar cu apa : continuarea poate sa o faca oricine .Dar cel mai important este ca eu am continuarea mea in inima.

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină