Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




8 dec. 2010

Omul...

sunt omul ,care se cearta cu el insusi
pot sa fiu trist dar si fericit totusi
sunt omul , care are grija de tine
pot sa fiu indragostit dar fara sa o pot sustine

ma uit in calendar si sunt in 28
...am aceleasi gandiri , sunt inca necopt
s-a oprit si ploaia , parca stie ca inca plang
pe geam privesc de ore bune , si la tine vreau s-ajung

maine ... ma duc sa imi vizitez un prieten drag
vorbesc cu el , ma calmez si parca pumni vreau sa imi trag
stau pe aceeasi banca , pe care obinuiam sa stam
sunt singur ... ma uit in dreapta mea si vreau sa te am

... sunt in 29 , e mai si a inceput sa ploua
cade ploaia peste mine , inainte de vreme
stiu... sentimentul e ciudat , mi se pare ca-s plin de roua
viata-i plina de belele , o tin numai in probleme , plina de dileme

1 comentarii:

Alexandra spunea...

" ... sunt in 29 , e mai si a inceput sa ploua
cade ploaia peste mine " place mult mie asta !!

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină