Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




16 dec. 2010

trist... in Viena

stau trist in Viena plecat,
ai mei sunt ingrijorati si ce pacat...
visele le-am luat cu mine , 
hai in paradis ,hai sa uitam de orice vis,
e dimineata si cafeaua-i rece,
vin-o in al meu pat...
dar nu uita...si-n suflet ne vom petrece.
vin-o si tu in Viena,
mi-e dor sa ne sarutam,
mi-e dor sa ne imbratisam ,
in dimineata asta ti-am simtit adierea, 
dar.. ce pacat ca nu putem sa ne tachinam.
am o carte in mana , 
am si flori,
am si cana plina cu aroma,
am vise uitate adineori.
doar tu poti schimba cursul vietii,
mi-e dor te vorbele tale,
rostite-n ceru gurii,
e tarziu... s-a facut ora 9,
mai vi ?... sau te astept cand incepe sa ploua?

4 comentarii:

...Stefix... spunea...

frumos :x

Luna spunea...

interesant .. :)

Interzisa. spunea...

''e tarziu... s-a facut ora 9,
mai vi ?... sau te astept cand incepe sa ploua?''

frumos. Si pana la urma a venit, sau .... ? :)

Daniel Alexandru spunea...

@Amanta ta: nu.... totul s-a destramat.

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină