Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




11 dec. 2010

e dimineata...trairi indecente

e 4 dimineata ...
sunt inca speriat de vise
fug incet , vin spre tine 
e dimineata ...
nu pune zahar in cafea ,
hai sa ne iubim in sare ,
azi ne mangaie soarele, 
si... traim in infinitul univers.
atinge-ma ...
sunt inca dependent de tine ,
de cafeaua facuta la ruine,
azi...
hai sa fugim , nu te uita in urma ...
sunt eu fara nici-un viciu , 
cafeaua e dependeta mea ,
hai s-o dam uitarii...
prin bucatarie , stam ne atingem suav ,
iubiri indecente parca-s noi , dar totu-i vechi,
trairile revin incet ,
le beau ca pe un vin demisec.
adu-mi haine de schimb , 
daca nu adu-ti sufletul , sa ma imbrac cu el 
miroase a parfum ...
ceva ma strange de piept si e dureros ,
iubirea pentru tine e pe un drum alunecos...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină