Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




15 dec. 2010

final...

eu visez sa lupt,
te ating suav pe coapse , e tarziu...
ceasul ticaie amornios dar are arcul rupt,
insista pe piept , rujul tau, 
doar un sarut ti-am rupt.


Insista putin teama pe inima mea ,
nu-ti smulge visele din cap , ia-le cu tine , 
fluierul unui ciobanas , armonios canta si-ti schimba starea ,
soaptele tale isi infig coltii-n mine, 
e tarziu si mi-am tatuat sarutul tau pe vene.


tentatia... te omoara , 
iti plang dorul si privirea cea straina,
hai sa dansam in ploaie , clipa-i plina de comoara,
iti ating lacrimile fine , sunt lipsite de dureri,
pe-al tau obraz , mi-am tatuat ultimul sarut...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină