Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




19 nov. 2010

Trairi...

Mai ales cand toate se risipesc 
Adu-mi aminte pe foaie sa te trec 
Si acum sa nu te dau uitarii 
Clipe aruncate in albii pulberi
Lacrimile iar imi inunda ochii 
Si emotiile ma cuprind sunt pline de bucurii
Imi aduc aminte cu nonsalanta 
Iubirea pe care o purtam a ta speranta
Iar acum a ramas decat o simpla foaie
Pe care o rup nervos si o arunc in ploaie 
Si-n gand trairile imi revin incet 
Regret si imi spun ... 
Aste e viata n-am cum sa o opresc

2 comentarii:

Kitty εïз spunea...

eh asta e calumea...si ai dreptate...e exact ce am simtit eu cu el...toate sunt trecatoare si marunte dar isi lasa amprenta in viata nostra...eu am incetat sa mai traiesc! un om moare...iar unul se naste

Mihai spunea...

Nu moare nimeni.

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină