Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




18 nov. 2010

...



se intampla zilnic sa am acelasi vis
se intampla zilnic sa fac acelasi compromis
cu ce am gresit... nu stiu , e o simpla intrebare 
un simplu raspuns la aceasta mica provocare 
incet pasesc catre viitor , si spun incet acest cuvant 
incet inchid ochii , spre vis ma calauzesc destul de absent
in viata am fost acel om trecut prin multe greutati 
detest profund... un ajutor sublim din partea unor ratati
si pot sa jur ca am invatat sa nu fiu un prost creat 
si orice monotonie arunc pe hartie , pura inspiratie
incerc sa descriu aici fiecare emotie, fiecare tentatie
am fost antrenat calit prin foc, de acele afirmatii
zi de zi am fost impins , scuipat sau lins de altii
si nu mereu am fost dat in spate de acele conspiratii
zilnic vad mii de chipuri ciudate care imi dau inspiratii
si acum ma vad nevoit sa indur criticele acelor tehnocratii
mereu mi-am spus in gand hip hop-ul e doar o simpla arta 
dar dupa cum mi se-arata e un nou mod de viata 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină