Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




12 nov. 2010

Simplu 2 ...

iti soptesc la ureche dar degeaba / in privirea ta se vede ignoranta
iar eu mereu te-am invidiat / stiu ca , ai fost singura care ma calmat 
si stiu ca ai fost in vis azi noapte / esti doar tu , singura care ma chemat 
m-ai dus pe culmile visarii in soapte / stiu , sunt singurul tau iubit in noapte 
acum , astern pe hartie lin acele fapte / si spun cuvinte intruna pe de rost 
iubirea provoaca ploaie si te bagi la adapost / in viata inveti multe lucruri de prisos 
te amesteci in relatii la fel ca un sos / in privirea femeii tu esti alt barbat prost 
iti continui drumul in lume fara nici-un cost / anost gandul tau fuge la alta fiinta iubita de prisos 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină