Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




10 nov. 2010

Destinul...

.... incep sa scrijelesc foaia cu pixul meu uzat de la atata scris . Stau si ma intreb in timp ce scriu , ce este destinul ?!... Destinul este o alta forma ciudata de existenta , stiu ca exista , dar eu nu il bag in seama ! Am aceleasi probleme zilnic , am aceleasi vise zilnic , aceleasi viziuni , aceleasi trairi , aceleasi vise , aceleasi emotii ... wtf ? de ce ? nu stiu ! pur si simplu , nu stiu ! 
Stiu , ca mereu am vrut sa cred in destin , dar nu stiu , acum incep sa sa ma indepartez de el . Incet destinul incepe sa imi joace feste , imi scoate in fata multe intamplari care mi se arata noaptea in vis , iar ziua se intampla ! De ce ? Vreau ca destinul sa se opreasca si sa imi vorbeasca!


2 comentarii:

Anonim spunea...

cine nu ar vrea :P
fi perseverent si ai sa iti indeplinesti acest vis :))

Mihai spunea...

nu există destin.

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină