Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




16 nov. 2010

Aberez

povesti de dragoste se intampla zilnic 
aceleasi vise , dureri , emotii sub text liric 
un personaj cinic , apare in vise mereu critic 
cred ca dragostea pluteste in aer si nu e doar o vorba 
o simt pe pielea mea ca o simpla matase alba 
vorbeste incet , azi sufletul meu nu e receptiv 
azi sunt neputincios ca un suflet adoptiv 
aberez intruna si stiu asta , dar nu ma opresc 
stiu , acuma ca aceste momente nu le intrunesc 
mi-am reprosat acum 2 minute ca viata-i dura 
perseverent de mic , viata-i cuprinsa in natura 
o cuprind usor si fin de sold , asta-i arta pura 
incep un vals usor si lin , asta-i un vis de categorie nula 
dansez valsez si aberez , stiu asta-i viata mea o nulitate 
mereu vorbesc cu ea , stiu asta-i viata mea o duritate 

1 comentarii:

Mihai spunea...

Concluzia: urmează să plecăm departe.
ce ai scris tu, mai ales că ai făcut-o și în versuri e chiar fain. pentru că vezi realitatea altfel.

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină