Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




20 iul. 2010

Sufletul... o parte goala , dar pusa pe hartie !

M-am apucat de scris , din nou ... scriu , scriu si iar scriu . Simt cum , cuvintele din mine ies afara si se astern lin pe hartie . Sufletul imi dicteaza iar mana dibace se ambitioneaza si incepe sa scrijaleasca pe hartie cuvinte de dor si panica , cuvintele scrise sunt din suflet , stiu ... le scriu , le sterg dar nu le smulg niciodata din suflet , ele vin incet pe calea sufleteasca ... "sufletul " ! Ce este "sufletul " ? ... 
... ma gandesc ce sa scriu la un cuvant atat de simplu , dar uneori acest cuvant este de neinteles ! Sufletul este un bol de sticla gol , pe care tu insuti il umpli cu sentimente , cuvinte si stari pe care le scoti din el si le asterni pe hartie !


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină