Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




21 iul. 2010

Imi esti draga...

 Stiu ... suna ciudat cand spun ca " imi esti draga " , nu stiu cum sa explic acest cuvant , acest sentiment pe care il port mereu cu mine  . Asa ca am mai multe motive , unele chiar le-am evidentiat :

  • "Imi esti draga " pentru ca imi esti alaturi .
  • "Imi esti draga " pentru ca stii sa ma faci fericit . 
  • "Imi esti draga " pentru ca stii sa tii la mine .
  • "Imi esti draga " pentru ca te gandesti la mine zilnic .
  • "Imi esti draga " pentru ca stii sa ma alinti .
  • "Imi esti draga " pentru ca stii sa ma seduci .
  • "Imi esti draga " pentru ca ESTI TU - asta conteaza cel mai mult . 
Dar daca nu " imi erai draga " ce se intampla ? Asta ramane un mister ...



1 comentarii:

Anonim spunea...

hey!
ma bucur ca iti plac fotografiile mele:D
daca vrei poti arunca o privire si aici http://steff1594.deviantart.com/ poti folosi orice doresti si iti place :D
o zi buna iti doresc!>:D<

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină