Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




11 iul. 2010

Poveste nescrisa ( o parte )

in 2009 am inceput sa fac arta sperand ca-n mine zace
si asa se face ca am inceput sa scriu si imi place
orice monotonie arunc pe hartie , pura inspiratie
si incerc sa descriu aici fiecare emotie, fiecare tentatie
M-am antrenat, calit prin foc, desi eram pur si integru
Si nu mai am liniste de loc, caci lupt cu greu prin negru
Pierdut de speranta supravietuiesc calc strada udata de ploaie
mi-am atins ploapele ochiulului aproape deschis, de raze solare
am intrat in contact cu pereti mazgaliti , de vise si razboi
Printre povesti de mic se presara ura, teama, si un anume "noi"
Primul peisaj care imi iese in cale e o scara de bloc
ma vad pe mine ghemuit cu picioarele intr-un singur loc
facandu-mi loc sa trec printre strazi pustii fara sa am noroc
stiu unde sa plec dar totul in jur sunt cuprinse de culori fara nici un scop
trec mai departe , vad viata chel ,si fara acte umblu fara carte
acum se vede altfel fara nici un tel , in realitate

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină