Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




26 mai 2011

sange.

am stins lumanarile din camera,
am privit ceara cum curge pe cearceaf,
apoi am lasat rosu-l din pahar sa curga,
am demonstrat ca sangele e la fel ca ea,
am aruncat azi un cuvant prins de-un fulg de nea.

ieri...ne-am aruncat intr-un castel de cuvinte,
intr-un ocean de vise , mazgalite in zadar,
un fel de munte urias, intunecat la varf, aprins la baza,
prin parul meu , lumina era stinsa, dar sclipirea-n ochii ei.

am revenit pe meleagul ei, suflet in taina,
ma scald adesea intr-un ocean de sange,
incepe sa se faca liniste in mine, pur si simplu razbesc de liniste,
prin brate, pestii se hranesc cu amor,
ti-am auzit vocea... sangele vorbeste pentru tine.




2 comentarii:

Mademoiselle spunea...

cât mister . frumos spus !

Unknown spunea...

Offtopic : nu vreau promovare ci doar blogoprietenie :) http://www.claudiu-savu.info/2011/06/zelist-friends.html

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină