Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




12 mai 2011

Numere.


M-am hotarat sa ma mut de curand pentru ca ... nu mai eram in stare sa privesc norii.M-am mutat departe de toate si de tot.
Mi-am luat numarul 3003 , inseamna ceva . Nu ? ... de fapt cred ca da.
Nimic niciodata nu m-a impresionat numerele acestea. Doar m-au atras cum sunau si cum se pronuntau . Eram un adept al numerologiei . Numaram stele, vise ... ba chiar si oile din vise( stiu sunt putin ironic) .
Si n-ar fi fost deloc magnific daca numerele nu ar fi existat vreodata.
Tu acum , ai renuntat sa mai numeri . Ti-ai facut planuri cu noua ta casa , ai renuntat la miile de numere , la cifrele dupa perete. Ma agat ore lungi de vise , zbor incis de rasul unui numar ademenitor, care nu ma lasa sa privesc sau sa il pronunt.
Cu o asa pofta si cu atata dragoste numerele parca imi sunt parti din corp, parca imi sunt porti deschise catre o alta galaxie uitata de lume.Iar acum ma uit in jur si legat la ochi de noua casa , si bazaitul noului intrerupator electric imi opresc atentia catre pata dupa perete care semana cu o cifra.
Imi spune ca sunt binevenit pe aceste meleaguri dar cand soseste partenerul lui sa il parasesc.

1 comentarii:

alex`simplY spunea...

5 stele de la mn...

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină