Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




21 feb. 2011

februarie III

... mi-am tatuat pe piele ultimele semne petrecute-n viata . Ma deranjeaza cerceaful negru piperat . Indesat cu perne moi si pierdute-n timp , alatura-te mie draga Marie .
Sunt unicul calator al umbrei cete , regasite in miile de verbe , in miile de jerbe la mormintele talentelor vast regasite. Imi aduc cu nonsalanta aminte , trecutul sumbru al tinerei sperante. Marie geaca ta oare e din piele ?
E ora 12:25 e tarziu ... somnul ma cuprinde , intr-un crud mister al anotimpului inghet . Oare "CEL" de sus stie ca ma gandesc sa ma omor. E vremea ceaiului verde , mai bag un castravete . Aberez in cuvintele scrise pana acum , dar n-ai ce sa imi ceri straine . Asta sunt cu greutatile morbide ale vietii ... Tu . Tu , imi strigi in fereastra timpului pierdut , imi strigi ca m-ai vazut la balcon , cum curatam un cartof . La revedere straine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină