Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




23 feb. 2011

fara noima.

Mi-am salutat florile de dimineata si am plecat in graba . Azi e o zi foarte rece pentru mine . Mi-am propus sa ascult rosul care curge in pahar .
Toate nedreptatile , toate suferintele , toate sclipirile cerului s-au scurs in pahar la mine , cand stateam la masa.
Azi m-ai privit foarte indiferenta si mi-ai zis sa plec in lume. Nu aveam ce sa fac .
Mi-am facut bagajul iar pe mine mi-am luat vesta de salvare , iar pe birou ti-am lasat numarul meu de telefon , in caz ca ti se face dor de mine ...sa ma suni.
Plecat prin ger, cu gandul sa cotrobai multe strazi intunecate si cu puterea sa imi gasesc un loc de dormit.
M-am cazat intr-un apartament cu vederea la strada. O camera intunecoasa , plina de mucegai dar cu amintiri multe imi spune proprietarul . Imi aranjez geamantanul pe jos, si imi arunc bocancii intr-un colt privindu-i cum stau stingheri .
Deja s-a facut 3:09 si eu tot nu am somn . Gandul imi fuge la tine dar nu stiu daca fac bine .Privesc neincetat pe fereastra si parca tot orasul s-a inglodit in curtea casei. O lumina straveche se lipeste de strada fara nici-o greata .
va urma...

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Mi'a starnit interesul.Nu am inteles cu exactitate ce vrei tu sa zici acolo dar banuiesc ca o data ce vei continua "povestea" totul se va clarifica, inca se simte influenta versurilor in fraze...imi place si astept cu nerabdare continuarea :D

alex`simplY spunea...

trece...

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină