Demo Site

Anii mei si mama mea , am jurat ca o pun pe ea pe primul plan oricare ar fi tactica.




5 sept. 2014

Special!

O seara trista intr-un orizont de mai,
O iubire scrisa redata intr-un covor de pai,
Straluceste-n glasul tau de rai,
Azi mi-am luat ramas bun de la tine iubire-n grai.

Cuvinte,ganduri,momente strabat adesea-n ticaitul de ceas,
Tanjesc clipa de clipa dupa buzelele tale moi,
Mana intinsa parca ar vrea razboi…mangaieri sau jocul in doi.
Timpul se opreste-n loc, privirea si ea adesea ma tradeaza,
Te vrea, te striga parca in ea pastreaza…
Sarutarile line ce vor sa ne acide-n lanul de matasa.

Brusc…trezit la realitate imi strig iubirea,
Tu esti acolo, eu sunt aici…hai vino sa te strang la brata…

Imi este sufletul ce mereu l-am asteptat,
Imi esti privirea ce mereu am iubito,
Imi este inima ce mereu mi-a pulsat.



Un gand,un moment scrise intr-o noapte fara somn. Adesea am facut clipele frumoase sa reapara in capul meu,in inima mea si mereu te-am iubit si te iubesc! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Totalul afișărilor de pagină